Voor de zoveelste keer op rij kondigde ook dit jaar zich als uitdagend aan. En als we 355 dagen ver in dat jaar naar buiten kijken, zaten we er niet naast, met oorlogen op slechts enkele duizenden kilometers, klimaatdebatten op het scherpst van de snee, alomtegenwoordige economische uitdagingen, politieke turbulenties enz. Het kinder- en tienerwoord van het jaar werden goed gekozen: heftig, bro!

Tegen dat canvas anticipeerden we ook binnen ons bureau op een jaar waarin we schouder aan schouder ons beste spel mochten spelen, met heel wat budgetten onder druk en rendementsverwachtingen onder de loep, met een rist complexe vraagstukken om de tanden in te zetten en u tegen te zeggen én met enkele emerging disrupting technologies – zoals ze dat noemen – om de hoek. 

Diamanten ontstaan onder druk, dat leerden we in de middelbare school. En met wat zelfstoef: wij hebben dat dit jaar nog eens mogen testen en merken. We hebben schoon, slim én impactvol werk mogen maken. Volop in die koopkrachtzorg hebben we slimme kopers naar Maasmechelen Village en Wibra gebracht, terwijl we de sneeuwzoekers naar Val Thorens en de kruidenliefhebbers naar de Zwitserse bergen van Ricola hebben geleid. Voor Marlux hebben we dan weer AI uit de experimenteerspeeltuin gehaald. Vakmannen en artiesten gingen hand in hand voor BelOrta, we kropen diep in de vezels van Fluvius en speelden nostalgische oorwurmen voor UZ Leuven en Cyclis. Just to name a few. 

Met het eindejaar in zicht mag ik nu al zeggen dat we er een mooi jaar van gemaakt hebben. Samen. Met klanten die ons hun uitdagendste projecten toevertrouwden en een A-team dat er 100% en verder voor wilde gaan. Ingeborg zou hier iets over Gratitude zingen, en ze heeft gelijk. En als ik zie wat er nu al klaarstaat en -ligt voor het volgende jaar, dan sta ik alvast te popelen. Dat dagje extra in het schrikkeljaar 2024 gaan we kunnen gebruiken.

Fijne feesten en graag tot 2024. 
We gaan er samen iets van maken, beloofd.

Samen verder gaan 
begint hier.