Cevora is de opleidingspartner van PC 200, het grootste paritair comité van het land. Ze hebben één doel: ervoor zorgen dat je wendbaar blijft in de snel veranderende werkwereld. Door te leren en te groeien, als werkgever, werknemer of werkzoekende.

Blijven leren en groeien is dus het mantra van Cevora, dat we voor hun nieuwe imagocampagne vertaalden naar Cevora maakt je werksterker. Want door opleidingen aan te bieden, carrières te coachen en leercultuur te stimuleren maakt Cevora je straffer in je vak. En wie straffer wordt in z'n vak, voelt zich beter in z'n vel.

Met de uitgesproken grafische stijl die we voor deze campagne ontwikkelden legden we tegelijk de basis voor de nieuwe branding van Cevora. Hieraan voegden we edgy beelden van fotografe Kaat Pype toe. Het resultaat: een opvallende campagne met een sterk statement. 

Onze Digital Hub werd ingeschakeld om het performance-luik in goede banen te leiden. Zij rollen de campagne breed uit op tal van digitale platformen naar de diverse doelgroepen toe. En die werden daar een pak werksterker van.

Ander werk voor Cevora

Samen verder gaan 
begint hier.