Wat heb je nodig om een frituursnack te lanceren? Een straf idee, een flink pak goesting én een goede accountant. Dat ontdekte ook Bockie De Repper, dankzij Accountants Van Morgen. Met dit initiatief willen acht accountancy kantoren jongeren lekker maken om te kiezen voor deze boeiende opleiding en job. 

Na een bijzonder geslaagde eerste editie sloegen RCA en Bockie De Repper de pollekes opnieuw in elkaar voor een minstens even succesvolle samenwerking als vorig jaar. En die was al behoorlijk straf, met een Jamie award voor beste Commercial Collab als kers op de taart. 

Kaasteentjes

Ook dit jaar is Bockie weer amb(r)assadeur van Accountants van Morgen. En ook nu ging hij op pad met zijn accountant en side-kick Steff. Deze keer niet om btw-bonnetjes te verzamelen, maar om marktonderzoek te doen om zijn eigen frituursnack te lanceren. 

Enter: het ontstaan van de Bockie Kaasteentjes — nu al legendarisch en heel binnenkort te vinden tussen de andere frituurvlezekes. 

Om accountants van morgen te doen watertanden, staan de verhalen van ondernemers en hun accountant centraal. Onder andere Izy Coffee, Les Soeurs en Madam Bakster vertellen over de geoliede samenwerking met hun accountant in korte, inspirerende video’s.

Alles erop en eraan

RCA ging all-in en ontwikkelde ook dit jaar de volledige campagne, van alle Assets tot de Zeer uitgebreide website. 

Goesting gekregen? De video van Bockie, de ondernemersverhalen en natuurlijk de accountancy-opleidingen vind je terug op www.accountantsvanmorgen.be

Ander werk voor Accountants Van Morgen 

Samen verder gaan 
begint hier.