Inclusiviteit, value for money en relevantie: dat zijn de kernwaarden van Wibra. Toch staat de winkelketen vooral bekend als ‘goedkoop’. Tijd om daar verandering in te brengen. Met een creatief concept rond de drie waarden beten we ons vast in deze uitdaging, onder de titel Da’s Wauw van Wibra/C’est Waouh de Wibra.

Da's Wauw van Wibra zijn thematische voordeelpacks die de breedte van het assortiment tonen én een brede doelgroep kunnen bereiken. Zo speelden de eerste voordeelpacks in op het thema buitenleven.

Met de packs tonen we dat Wibra meer is dan alleen betaalbaar. Wibra is gezellig, trendy en voor iedereen. Via radio, POS en online brachten we die boodschap aan mannen en vrouwen tussen 25 en 54 jaar.

Het concept is bovendien futureproof. Want met deze communicatietool kunnen we samen met Wibra ook nieuwe services en productgroepen lanceren op een creatieve en consistente manier.

Samen verder gaan 
begint hier.