PAS pastte niet meer. Niet bij zichzelf.  Maar ook niet bij de klanten die ze wilden bereiken. Sommigen vonden hen 'te duur'. Anderen vonden hen dan weer 'te klein'. Weer anderen wisten niet helemaal duidelijk wat PAS deed. Werk aan de winkel! 

De nieuwe merkidentiteit zorgt ervoor dat PAS vandaag veel duidelijker communiceert, de juiste uitstraling heeft en zo de juiste doelgroep aantrekt voor hun spraakmakende interieurprojecten.

Strategie eerst

We startten dit branding project — zoals altijd — met een strategische workshop. We bepaalden de juiste doelgroep met klantenpersona’s, stelden missie en visie scherp en bepaalden de reis die de klant moet afleggen op PAS te vinden. 
 

PLUS+LOGO

Het nieuwe logo van PAS is opgebouwd uit een plusteken, dat het logo doormidden snijdt als de gulden snede, het symbool voor architectuur en kunst in de brede zin van het woord. Bovendien tonen we hiermee aan dat PAS een ‘EN-EN’-verhaal is. Techniek én creativiteit. Opvolging én uitvoering. 
 

Kleur het fris

Voor de kleuren kozen we een mix tussen warm en gezellig, zonder te oubollig te zijn. Het resultaat is een frisse, hedendaagse feel waarmee PAS de komende jaren mee door kan en zich kan vereenzelvigen.  
 

Simpel, maar sfeervol

De website moest eenvoudig zijn, maar tegelijk tonnen sfeer uitstralen. Min of meer ‘less is more’, dus. Wat PAS niet wilde was de zoveelste portfolio website, wat typisch is voor de meeste interieurontwerpers.

We bedachten eerst de wireframe en bedachten een eenvoudige, duidelijk structuur. Dankzij de assets uit de nieuwe brand identiteit (logo, kleuren, typo, …) verliep het design van de website quasi naadloos. 

Samen verder gaan 
begint hier.