Mustela en avocado, dat zijn twee handen op één babybuikje. Want dé specialist in verzorgingsproducten voor de babyhuid gebruikt biologische avocado-extracten in haar producten om onze huid te voeden, te herstellen en te beschermen. We ontwikkelden een pr-event om het belangrijkste Mustela ingrediënt in de kijker te zetten.

In 'De Wondere Wereld van de Avocado' lieten we twaalf influencers en hun gezin op een speelse manier kennismaken met de vrucht en de Mustela producten. Met originele spelletjes, een ontspannende wellness, gezellige knutselactiviteiten en een verrassende fotoshoot ontdekten ze meer over weldadige werking van avocado.

Sleep

Dat deze ontdekkingstocht doorheen de Wondere Wereld van de Avocado verbazend leuk was, bewijzen de resultaten:

  • 70 posts en stories
  • Gemiddeld 3% engagement rate op de gepubliceerde content
  • Een reach van 215.000 Instagram-gebruikers

De volledige organisatie van dit event was in handen van onze Newsroom: concept en uitwerking, locationhunting en styling, contact met de influencers en opvolging.

Samen verder gaan 
begint hier.