Matexi gelooft in mensen die durven dromen én voor die dromen durven gaan. Of het nu gaat om de collega's of de Belgische Olympische atleten, passie en gedrevenheid mogen altijd rekenen op de enthousiaste steun van de marktleider in buurtontwikkeling. Een officieel partnership met het BOIC was dan ook een logische keuze om het werkgeversmerk van Matexi te versterken.

Onze missie: ontwikkel een creatief concept dat de corebusiness van Matexi verenigt met het Olympische gedachtegoed. De werkgeverscampagne moest bovendien intern en extern scoren. Intern om de waarden van Matexi uit te dragen en te versterken, extern om het werkgeversmerk kracht bij te zetten en de naamsbekendheid te verhogen.

Ready, set, go!

Supporting greatness. Dat is wat Matexi doet. Niet alleen als officiële partner van het BOIC maar ook voor de eigen medewerkers. Deze headline illustreerden we met beeldmateriaal van Belgische atleten die hun sport uitoefenen op en rond Matexi-buurten. De fotografie benadrukt dat het om een topprestatie gaat, net zoals ook elke Matexi-collega in zijn of haar rol uitblinkt en excelleert. Het campagnemateriaal declineerden we ook naar templates waarmee het communicatieteam van Matexi aan de slag kon.

Samen verder gaan 
begint hier.