Lege sportstadia, verlaten kantines, oorverdovend stille tribunes ... Sportverenigingen hadden het zwaar tijdens de coronaperiode. Als lokale groente- en fruittelerscoöperatie wou BelOrta daarom onze lokale sportclubs een stevig hart onder de riem stoppen: met een sponsorbudget van in totaal € 9.000.

Om deze actie bekend te maken schakelden we Het Plezantste Legioen in: 300 uitbundige supporters verrasten KVV Lummen tijdens hun thuiswedstrijd tegen Gingelom. De nietsvermoedende spelers en toeschouwers keken verbaasd op toen plots de tribune volstroomde met een uitzinnige menigte. 

En omdat de campagne op zoveel enthousiasme werd onthaald, besloot BelOrta om ze een tweede keer uit te rollen in 2023.

Sleep

Op social media riepen we met de aftermovie sportverenigingen op een plezante ploegfoto te uploaden en zo kans te maken op een sponsorbudget van BelOrta.

Print- en onlinemedia brachten vlot verslag uit van de actie en ook de social campagne sloeg aan. We zorgden niet alleen voor een emotionele connectie met het merk, maar speelden ook mooi het lokale aspect van BelOrta uit.

Ander werk voor BelOrta 

Samen verder gaan 
begint hier.