De energietransitie is in volle gang. Het succes van zonnepanelen, digitale meters, warmtepompen, warmtenetwerken en geëlektrificeerde mobiliteit neemt enkel maar toe. Fluvius helpt om de energietransitie mogelijk te maken, samen met steden en gemeenten, de klanten en meer dan 5000 medewerkers. Want versterking van het net vraagt soms ingrijpende infrastructuurwerken aan het elektriciteitsnet. Daar moeten we niet flauw over doen: plezant is anders.

In de tv-spot en campagneidee Netwerken voor Morgen speelt dat elektriciteitsnet de hoofdrol. RCA ontwikkelde samen met regisseur Willem Volker en De Machine een verhaal, waarin we letterlijk in de kern duiken: de elektriciteitskabel. Elektriciteit als die onzichtbare en verbindende kracht. Doorheen de kabels springen we van het ene gezinsleven naar het andere en maken we kennis met de vele facetten van elektriciteit en de innovatieve toepassingen, die de veelzijdigheid van de opdracht van Fluvius schetsen. 

De spot is de start van een uitgebreide campagne op tv en diverse digitale media en zal naast het employer brand ook het gehele imago van Fluvius versterken.

 

 

Setfotografie: Medialife

Sleep

Samen verder gaan 
begint hier.