Corman is dé specialist in boter- en roomproducten voor bakkers, chocolatiers, patissiers, ijsbereiders en chefs. Met een nieuwe missie wil het bedrijf verder gaan dan enkel toeleverancier zijn, en het partnership met haar klanten versterken. Het doel: hun productie, creativiteit én hun onderneming maximaal ondersteunen.

Sleep

Efficiënt en duurzaam werken is in elke sector belangrijk. Zeker voor de klanten van Corman is dit een hot topic, want ze staan vaak onder hoge druk.

Corman wil daarom nog meer een partnerrol spelen voor haar klanten, en ze ondersteunen met duurzame oplossingen en opleidingen. Dit doen ze op basis van vier sterke pijlers: efficiency, training, people en planet.

Met het koepelconcept Better Together bundelden we de vier pijlers in één verhaal. We vertaalden dit in een branding, geënt op de Corman huisstijl, met een eigen logo en assets in de diverse talen voor de Europese afzetmarkt. Een brandguide brengt een overzichtelijke bundeling van de guidelines. 

Met een video lanceerden we Better Together op social media en de Corman website. Door de pijlers concreet in te vullen, zetten we het koepelconcept kracht bij. Zo creëerden we voor de efficiency-pijler een campagnebeeld dat we via een digitale campagne richtten op onze doelgroep. 

Daarnaast ontwikkelden we samen met Corman een receptengids die inspireerde om duurzamer te werken door onverkochte producten te hergebruiken. Zo werk je niet alleen duurzamer, maar ook efficiënter en met minder middelen.

Het was de gesmaakte aftrap van een campagne die nu verder uitgerold zal worden.

Samen verder gaan 
begint hier.