Een nieuwe huisstijl? Mooi. Maar die pas je dan wel best toe in al je communicatie. Nadat onze lifestyle-marcomspecialisten van Nightingale voor Buro Project een nieuwe huisstijl ontwierpen, kwam onze digital hub aan boord om deze lijn door te trekken in een nieuwe website en een framework voor communicatie op social media.

Alles begint met een goed gesprek, en daarom bezochten we meermaals het team van Buro Project. Met welke visie willen ze klanten overtuigen? Welke waarden schuiven ze naar voor? En hoe maken ze dit concreet?

Als specialisten in kantoorinrichtingen hecht Buro Project veel belang aan slimme oplossingen die het welzijn van gebruikers en omgeving verbeteren. Ook bedrijfscultuur en duurzaamheid zijn twee factoren die in elk project doorwegen. Daarnaast werd, naast de vestigingen in Aalst en Knokke, onlangs een nieuwe vestiging in Utrecht geopend, en ook die verdiende extra aandacht.

Daarom ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website die niet zomaar realisaties etaleert, maar duidelijk focust op storytelling en tegelijk leads kan creëren. Uiteraard volledig in lijn met de nieuwe huisstijl.

Om de vestiging in Utrecht een boost te geven, maakten we een extra searchpagina op de website. Deze pagina vind je niet via het menu van de site en is enkel opgezet voor Nederlandse bezoekers die er via socialmediacampagnes en Google Ads op terechtkomen. Hier kunnen we hen zeer gerichte en op maat gesneden informatie over Buro Project en hun vestiging in Utrecht geven.

Ook wilden we op de website het effect dat een kantoorinrichting van Buro Project heeft op z'n gebruikers in de verf zetten. Daarom kozen we voor human-centric fotografie, die "Smart places for happy people" - de slogan van Buro Project - onderstreept. Deze beelden gebruiken we niet enkel op de site, maar combineren we voor de social campagnes met elementen van de huisstijl. Zo trekken we de nieuwe huisstijl in alle communicatie door.

Naar de website van Buro Project

Samen verder gaan 
begint hier.