Whirlpool heeft een ruim assortiment producten die je helpen in het huishouden. Als partner van Think-Pink beseft Whirlpool echter dat die dagelijkse drukte voor kankerpatiënten niet zo evident is. We staken hen daarom samen met Whirlpool een hart onder de riem én zetten het partnership van Whirlpool en Think-Pink in de spotlights.

We bedachten een actie waarbij je een dag huishoudhulp cadeau kon doen aan een borstkankerpatiënt in je omgeving. Vier vrouwen konden zo even focussen op hun persoonlijke welzijn en genieten van een dagje rust. Want ze staan er niet alleen voor.

In de watten gelegd

De Whirlpool-truck parkeerde voor hun deur, en die was uitgerust met huishoudapparaten zoals een wasmachine, oven, kookplaat en microgolfoven. Aan boord bereidde Madam Bakster een gezonde en voedzame brunch, terwijl dankzij onze samenwerking met Het Poetsbureau - Part of Glowi, het huis onder handen werd genomen door een professionele poetshulp. Er werd volop gekuist, gewassen en opgeruimd.

Exposure

We schreven persberichten over deze verwendagen, organiseerden er persevents rond en volgden alles op voor maximale exposure. In onder meer Flair, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad en Krant van West-Vlaanderen verschenen artikels, terwijl ATV, Focus WTV en Ring TV reportages uitzonden. Goed voor een reach van 5 miljoen en een ad value van meer dan 400k.

Samen verder gaan 
begint hier.