Op 15 november vond de 32ste editie van de Best of Activation Awards plaats in Antwerp Expo. Een jury van 12 adverteerders en 22 creative directors, onder wie onze eigen Bart Klerckx, bekroonde de campagnes die het afgelopen jaar hun doelgroep het best wisten te activeren. Daarbij ging er een bronzen BOA-award naar onze AppelSintjes-campagne voor BelOrta. Een erkenning waar we beyond proud op zijn.

In deze campagne voor BelOrta, de grootste Belgische groente- en fruitcoöperatie, prijst de Sint himself heerlijke, lokaal geteelde appels aan. Die vormen een smakelijk en ecologisch alternatief voor de traditionele oranje vruchten die de Sint normaal per boot vervoert.

Wij stonden in voor de volledige campagne: van strategie en concept tot uitvoering en pr. Teaservideo’s, productvideo's, social content, verpakkingsmateriaal, een samplingactie en een wedstrijd gaven de hele campagne een stevige boost.

Ook dit jaar verrast de Sint ons trouwens met AppelSintjes. Je kan ze nu al vinden in je schoentje. Of in een winkel in je buurt natuurlijk.

Sleep

Samen verder gaan 
begint hier.