Door enkele grote pitchwinsten hadden we dringend nood aan versterking. 

Ex-AdSomeNoise en ex-Bridgeneers Toon Conard leeft zich nu uit als creative digital in onze studio. Naast zijn liefde voor zijn kat brengt hij ook zijn kennis van Midjourney met zich mee.

Jalina Vervoort en Yenthe Decoster komen allebei vers van de schoolbanken. Jalina heeft een passie voor tennis en voor digitale projecten. Die leidt ze bij ons in goede banen, als junior consultant digital. Yenthe start haar carrière als junior consultant strategy.

Voor Piet Verbanck is het een comeback, want hij liep al stage bij ons in 2018. Na een eerste halte bij Happiness versterkt hij nu ons team als accountmanager. Piet houdt van klanten challengen én van all things Italy.

Karel Byloos sluit onze rij van nieuwkomers af. Naast 20 jaar advertising-ervaring bij o.a. Goudengids.be, Postbuzz en Mobly heeft hij ook heel wat Web3-expertise. Zo deed hij projecten voor onder meer Buscemi en Pukkelpop. Recent gidste hij als CMO Corona Direct door de coronapandemie. Met een zilveren Effie, een gouden en zilveren IAB Mixx Award én 2 zilveren BOA’s als resultaat. Nu zet hij zijn strategisch denken in voor onze klanten, als senior consultant strategy.

Samen verder gaan 
begint hier.