Als ketchup- en sauzenmerk blijft Zeisner graag top of mind bij de consument. Op sociale media is dat een uitdaging, we concurreren nu eenmaal met big budgets van mindere ketchupgoden met minder praktische flessen.

 

De oplossing? Een actieve community van (fast)foodies entertainen en laten engageren. Geen dure producties, wel licht verteerbare content. Toptopicals, memes en grapjes met een Zeisner-sausje erover (hihi pun intended). 

 

Het beschikbare mediabudget zetten we slim in. We verwateren geen budget over elk bericht maar sponsoren heel bewust de berichten die bovengemiddeld presteren op vlak van engagement rates. 

 

En natuurlijk trekken we de speelse brand voice van Zeisner ook door in community management. En lachen we zelfs soms met onze eigen grapjes.

 

Ook de resultaten zijn om de vingers van af te likken. 

  • Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar werd de Facebook-pagina van Zeisner bijna 5,5x meer bezocht.
  • Zien we een gemiddeld organisch bereik van meer dan 50%, met uitschieters tot 138% op Facebook
  • Resulteert slimme boosting in meer dan 350 likes, 90 comments en 24 shares terwijl de negatieve interacties op quasi 0 blijven.

 

Positieve resultaten voor een eerste half jaar…en the best is yet to come. Allemaal samen: rode fles, witte dop, Zeisner, Zeisner!