Na een lange werkdag vinden steeds meer Vlamingen de weg naar hun tuin, zo blijkt uit onderzoek van VLAM. Maar de weg naar een tuinaannemer vinden, dat ligt een stuk lastiger. Met tuinaannemer.be wil VLAM dat veranderen. Wij mogen mee de handen uit de mouwen steken, met een strategische persaanpak en een concreet communicatieplan. 

Op deze nieuwe website profileren we de tuinaannemer als een expert die tuinwensen waarmaakt: een designexpert die je tuin omtovert tot een buitendroom, een belevingsexpert die meer haalt uit je tuin of een eco-expert die de hele wereld laat meegenieten van je tuin. Naast de contacten met vakmedia en groenjournalisten bouwen we daarom ook pr-relaties uit met reguliere (lifestyle)media

De eerste persberichten groeiden intussen al uit tot inspirerende artikels en reportages, over topics als sponstuinen, bomen snoeien, bloemenweides, een speelparadijs voor kinderen aanleggen of extra schaduw en klimaatrobuustheid creëren in het licht van de klimaatverandering. Met plezier blijven we de redactionele kalenders uitspitten! 

Ook zaaiden we al succesvol wat storytelling én influencermarketing, via samenwerkingen met tal van relevante en interessante profielen, zoals interieurarchitecte Anouk Taeymans. Samen met tuinaannemer Egon Stornebrink, die ze vond via tuinaannemer.be, ontwierp ze haar droomtuin, waarin interieur en exterieur samenkomen. Bij ons kriebelt het alvast om nog meer van dit soort mooie verhalen te brengen en tuinaannemer.be zo verder te laten bloeien.

 

Samen verder gaan 
begint hier.