De naam Storck doet misschien niet meteen een belletje rinkelen. Maar Merci en Toffifee doen dat sowieso wel. Voor deze merken van Storck mochten we snoepjes van campagnes ontwikkelen. 

Mercimomentjes

Merciekes: hét chocoladen bedankje voor elke gelegenheid. Met die boodschap wilde Storck mensen inspireren. Daarom creëerden we e-cards en kaartjes om te delen via sociale media. Je kon kiezen uit verschillende templates en tekstjes of zelf een boodschap schrijven. Daarnaast had Storck een gebruiksvriendelijk digitaal platform nodig voor lokale activaties van Merci, zoals spaarwedstrijden. 

wedstrijdpagina Merci
Wedstrijdkaartjes Merci

Van het design en de copywriting van de kaartjes tot de ontwikkeling van het platform en de coördinatie met het internationale digitale team: Storck vertrouwde deze projecten volledig aan ons toe. Waarvoor een dikke merci.

Toffifee x Pieter Konijn

 

Toen de tweede film van Pieter Konijn uitkwam, ging Toffifee in zee met deze pluizige partner om shoppers te activeren. Via een unieke code op de verpakking kon je filmtickets of leuke gadgets winnen. Wij zorgden voor een online wedstrijdpagina en een socialmediacampagne. Daarbij stelden we vast dat vrouwen en 55+’ers meer interageerden met de assets en dat beelden van de prijzen de meeste kliks kregen.

Wedstrijdpagina Tofifee Pieter Konijn

Naast deze wedstrijd ondersteunden we ook nog tal van andere winkelacties met digitale campagnes. Van een toff(ife)e samenwerking gesproken.

Samen verder gaan 
begint hier.