De meesten kennen Bayer als een groot, internationaal farma- en chemiebedrijf. Maar eigenlijk zijn ze veel meer dan dat. Bayer werkt elke dag aan innovaties voor de landbouw en gezondheidszorg. Dat wilden ze dan ook tonen aan de Benelux. Hoe? Dat mochten wij bepalen. Een uitdagend experiment, dat we graag voor onze rekening namen.

 

Samen met productiehuis Medialife ontwikkelden we 2 video’s. Beide tonen de meerwaarde van Bayer voor de eindgebruiker. In de video over landbouw zijn dat gezondere gewassen, dankzij hun slimme tools. In de video over gezondheidszorg is dat een goede levenskwaliteit voor jong en oud, dankzij hun veilige en effectieve geneesmiddelen.

De video’s moesten passen in de internationale strategie van Bayer, maar tegelijk ook herkenbaar zijn voor de Benelux. Een heel specifieke look-and-feel dus. Van de samenwerking tot het eindresultaat: de chemie zat helemaal goed.

Sleep

Ander werk voor Bayer 

Samen verder gaan 
begint hier.