What we did

Hallmark staat erom bekend elk ‘zomaar’-moment mooi en waardevol te maken met een passende wenskaart. Verder heeft het sterke merk honderden leuke cadeaus in zijn assortiment, maar dat is minder geweten in Vlaanderen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen!

Case Hallmark 787X600
Case Hallmark 580X600
Hallmark

Doei vs. salut!

In oktober 2017 lanceerden we banners om Vlamingen te laten kennismaken met alle producten van Hallmark. Daarbij richtten we onze pijlen specifiek op jonge vrouwen. Awareness creëren was het hoofddoel. Een aanpak die vruchten afwierp.

We kozen voor een eenvoudig, maar herkenbaar concept. Iedereen maakt het wel mee: je hebt een kaartje nodig voor een specifieke gelegenheid, maar in je kast ligt niets passends. Of die dekselse postzegels zijn nét op. Voor dat probleem heeft hallmark.be de ideale oplossing: jij kiest vanuit je luie zetel en Hallmark doet de rest: van het printen van je persoonlijke boodschap tot het leveren van je kaart en cadeau.

Liefs voor Altijd

Ontroerend en blijvend, onze campagne ‘Liefs voor Altijd’. We riepen op social media en via de pers op om verhalen te delen die gelinkt zijn aan een op het eerste gezicht banaal object. Denk maar aan het horloge van je overleden opa of een gedroogde bloem uit je bruidsboeket. We verzamelden de objecten en stelden ze voor tijdens een tentoonstelling in Antwerpen. Veerle Dobbelaere was de curator van dienst. Zo mobiliseerden we Vlamingen om deze verhalen nooit verloren te laten gaan én werkten we meteen ook aan de merkbekendheid van Hallmark.

Case Hallmark 683X500
Case Hallmark 500X500