Unieke bezoekers |
14% |
gestegen |
Nipro Corporation Japan is een wereldwijde topspecialist in de productie en verkoop van medische apparatuur, geneesmiddelen en verpakkingen. Zo’n toonaangevende koploper in de zorg verdient een aantrekkelijk digitaal gezicht.


Liefde op het eerste gezicht creëren
Feit: de eerste indruk telt. Zeker online. In minder dan een seconde vormen bezoekers een mening over je website. Je zorgt er dus maar beter voor dat die er aantrekkelijk uitziet. Daarvoor klopte Nipro Medical Europe bij ons aan. Hun wens: een nieuwe website voor 4Sure, Nipro’s producten voor diabetesbehandeling. Geen cutting edge effects of blitse toestanden. Wel een hogere responsiveness en conversie, én een lagere bounce rate.
Een grondige makeover
Hoe zorg je voor een geslaagde facelift? Wel, je tekent het nieuwe gezicht eerst uit. So long onduidelijke structuur, hallo gebruiksvriendelijkheid. Starten deden we met een overzichtelijke informatiearchitectuur. Een duidelijke segmentatie naar patiënten en professionalswas het uitgangspunt. En dan begon het echte werk: het gezicht vormgeven en eventuele huidplooien platstrijken. Oftewel: designen en developen. Een ingrijpende opfrisbeurt.
Performantie in de lift
Al zeggen we het zelf: makeover geslaagd. De nieuwe 4Sure-website voor diabetesbehandelingis een knap staaltje van customer centricity én ziet er verdomd goed uit. Wat nóg belangrijker is: Nipro Medical Europe was zo tevreden dat we intussen ook gestart zijn met de vernieuwing van hun corporate website op Europees vlak. Nu alleen nog ons Japans grondig bijschaven.
Sessieduur |
78% |
gestegen |
Pageviews |
x2 |