DOMO, het Belgisch merk A-merk van elektrotoestellen, kom je tegen in alle elektrozaken en retail. De apparaten zijn ook te koop in de grote online shops. DOMO werd door consumenten beschouwd als een merk van eerder goedkope toestellen, zonder verdere meerwaarde. Dat wou DOMO doorbreken want het merk heeft de laatste jaren flink geïnvesteerd in innovatieve toestellen die meerdere functies combineren in 1, en in design en kwaliteit. We ontwikkelden een tv-spot die liep op de nationale zenders.

Inspelen op het drukke leven en het belang van quality time

We leiden een druk bestaan. Het combineren van een fulltime job, een agenda gevuld met sociale activiteiten en een familieleven zijn niet altijd evident. Gelukkig kan men alvast voor het huishouden rekenen op de slimme apparaten van DOMO waarmee we tijd winnen voor de belangrijke dingen in het leven.

Een tv-spot die het huishouden letterlijk laat krimpen

In de tv-spot zie je een vader de dagelijks soep maakt voor het gezin. De keuken en de huishoudelijke taken vernauwen zich in het voordeel van de leefruimte met extra qualitytime met de kinderen. Die krijgt hij dankzij de slimme soepmaker van DOMO.

De boodschap versterkt met en op sociale media

Declinaties van de tv-spot vertoonden we ook op sociale media. De campagne liep in november-december 2018 op de zenders Vier, Vijf, Zes, Discovery, TLC en op Plug TV, Club RTL en RTL TvI en werd extra geactiveerd met een performante campagne op social.

DOMO ondervond hernieuwde interesse voor het merk en een mooie stijging van de verkoop tijdens de kerstperiode.

Wil je ‘sparren’ over jouw digitale strategie? Neem vrijblijvend contact op.