Digitale branding uitgedokterd voor topspeler in healthcare.
Vraagt een Japanse healthcare gigant zoals Nipro je om een nieuwe website te ontwikkelen over diabetesbehandeling, dan wéét je dat je even zoet bent.
Show me moreJe kan uren praten over hoe goed een vakman zijn job uitvoert, maar de bottomline blijft: je wil vooral zién dat hij goed werk levert. Zoals hieronder. Creatief, impactvol en vooral: juist werk. Wat we doen, is creatief-strategisch onderbouwd. Zeg maar “where the brain meets the guts”. Een mooie balans tussen effectief en pakkend. Eigenlijk zijn we Slash: we raken de juiste snaren op het juiste moment. En dat is niet toevallig.
Vraagt een Japanse healthcare gigant zoals Nipro je om een nieuwe website te ontwikkelen over diabetesbehandeling, dan wéét je dat je even zoet bent.
Show me moreDe arbeidsmarkt evolueert continu. Dus blijf je zelf ook maar beter niet stilzitten. Activeren en inspireren, dat is wat VDAB doet met haar nieuwe campagne. En dat laat niemand onbewogen.
Show me moreSolliciteren op een festival. Voor jobstudenten en schoolverlaters klinkt het als muziek in de oren. Maar hoe kom je aan stampvolle zalen en uitverkochte edities? Daarvoor zit je safe bij ons.
Show me moreWakker liggen van je financiën is nooit een goed idee. Een nieuwe bank laat je op beide oren slapen. Noem het gerust je eerste stap richting rentenieren 2.0.
Show me moreHoe blijf je relevant en jong wanneer je concurreert met nieuwe 'coole' tegenstanders?
Show me moreSteeds meer Vlaamse bedrijven in de Brusselse rand krijgen hun vacatures niet ingevuld. Blijkbaar durft de Franstalige Brusselaar de stap niet te zetten om er te solliciteren.
Show me moreEen iconische sneaker opnieuw introduceren op een geheel atypische manier? Say no more, we komen af.
Show me moreSocial media clever inzetten, dáár kom je pas ver mee. Tot in Havana bijvoorbeeld.
Show me moreWie kaartjes denkt, denkt Hallmark. RCA introduceert het merk op de Vlaamse markt.
Show me moreRCA ontwikkelde een uniek en ingenieus algoritme waarmee het organische bereik op social media te omzeilen is. Lees alles over ons geheim.
Show me moreElke dag sluipen er in je tuin enkele koelbloedige moordenaars rond. Hoog tijd om daar iets aan te doen.
Show me moreKlanten lopen de deuren van elk Belgisch Decathlon-filiaal plat. Maar 1.700 medewerkers: hoe houd je daar de teamspirit in?
Show me moreHoera, het tijdperk van bureaucratie en kafkaëske toestanden is voorgoed voorbij. Onze overheden halen zelfs alles uit de (archief)kast om het leven van elke Belg een stukje makkelijker te maken. Online dan. En ook een beetje dankzij ons.
Show me moreRCA draagt élke sporter met een handicap een warm hart toe. Sporters met véél passie, maar veel te weinig aandacht. Behalve van ons.
Show me moreWie Pukkelpop weleens frequenteert, kon er niet langs kijken: de alpaca’s. Daar zitten wij voor iets tussen.
Show me moreWie denkt dat onze 'bedankt baasje'-campagne een bazig kantje had: lees vooral verder.
Show me moreBOB is een icoon qua verkeersveiligheid en al meer dan enkele jaren het nuchterste paard in de RCA-stal.
Show me moreWanna be startin’ somethin’