work 

Je kan uren praten over hoe goed een vakman zijn job uitvoert, maar de bottomline blijft: je wil vooral zién dat hij goed werk levert. Zoals hieronder. Creatief, impactvol en vooral: juist werk. Wat we doen, is creatief-strategisch onderbouwd. Zeg maar “where the brain meets the guts”. Een mooie balans tussen effectief en pakkend. Eigenlijk zijn we Slash: we raken de juiste snaren op het juiste moment. En dat is niet toevallig.

VDAB

En alles beweegt.

De arbeidsmarkt evolueert continu. Dus blijf je zelf ook maar beter niet stilzitten. Activeren en inspireren, dat is wat VDAB doet met haar nieuwe campagne. En dat laat niemand onbewogen.

Show me more
Securitas

The safest job festival on earth.

Solliciteren op een festival. Voor jobstudenten en schoolverlaters klinkt het als muziek in de oren. Maar hoe kom je aan stampvolle zalen en uitverkochte edities? Daarvoor zit je safe bij ons.

Show me more
Bank de Kremer

Pas als je weet wat er is, weet je wat kan.

Wakker liggen van je financiën is nooit een goed idee. Een nieuwe bank laat je op beide oren slapen. Noem het gerust je eerste stap richting rentenieren 2.0.

Show me more
Vanden Borre

We zijn er op momenten die er écht toe doen.

Hoe blijf je relevant en jong wanneer je concurreert met nieuwe 'coole' tegenstanders?

Show me more
VDAB

Een job in de Vlaamse rand? Dichterbij dan je denkt.

Steeds meer Vlaamse bedrijven in de Brusselse rand krijgen hun vacatures niet ingevuld. Blijkbaar durft de Franstalige Brusselaar de stap niet te zetten om er te solliciteren.

Show me more
New Balance

A couple of shades of grey.

Een iconische sneaker opnieuw introduceren op een geheel atypische manier? Say no more, we komen af.

Show me more
Thomas Cook

Hoe, gij hebt nog niet geboekt, ofwa?

Social media clever inzetten, dáár kom je pas ver mee. Tot in Havana bijvoorbeeld.

Show me more
Hallmark

Vergeet geen kaartje te sturen, eh!

Wie kaartjes denkt, denkt Hallmark. RCA introduceert het merk op de Vlaamse markt.

Show me more
FOD ECONOMIE, KMO, MIDDENSTAND EN ENERGIE

Snel rijk in 5 eenvoudige stappen!

RCA ontwikkelde een uniek en ingenieus algoritme waarmee het organische bereik op social media te omzeilen is. Lees alles over ons geheim.

Show me more
Bayer Animal Health

De zéér langzame killer.

Elke dag sluipen er in je tuin enkele koelbloedige moordenaars rond. Hoog tijd om daar iets aan te doen.

Show me more
Decathlon

De XII werken van Decathlon.

Klanten lopen de deuren van elk Belgisch Decathlon-filiaal plat. Maar 1.700 medewerkers: hoe houd je daar de teamspirit in?

Show me more
FOD Digitale Transformatie

Fenomenaal digitaal.

Hoera, het tijdperk van bureaucratie en kafkaëske toestanden is voorgoed voorbij. Onze overheden halen zelfs alles uit de (archief)kast om het leven van elke Belg een stukje makkelijker te maken. Online dan. En ook een beetje dankzij ons.

Show me more
G-Sport Vlaanderen

G-noeg g-lachen.

RCA draagt élke sporter met een handicap een warm hart toe. Sporters met véél passie, maar veel te weinig aandacht. Behalve van ons.

Show me more
UCLL

Beestachtig gedrag op PKP.

Wie Pukkelpop weleens frequenteert, kon er niet langs kijken: de alpaca’s. Daar zitten wij voor iets tussen.

Show me more
Bayer Animal Health

Een poot, aai en knuffel.

Wie denkt dat onze 'bedankt baasje'-campagne een bazig kantje had: lees vooral verder.

Show me more
Vias

BOB: eentje is geentje.

BOB is een icoon qua verkeersveiligheid en al meer dan enkele jaren het nuchterste paard in de RCA-stal.

Show me more