Fja-Oeyen

Vernieuwing corporate identity

Terug naar de gans…

Fja-Oeyen in Mol produceert al 4 generaties lang donsdekens die erg befaamd zijn in België. Het kwam erop aan om het verkoopplatform verder te verbreden en het merk een grondige opfrisbeurt te geven…

De laatste jaren merkte Fja-Oeyen een terugval in het aantal bezoekers op beurzen. Verder werden de exclusieve dekens met ganzendons enkel verkocht in de 2 eigen winkels in Mol en Antwerpen. Om de verkoop te boosten, ontwikkelden we een nieuwe website met geïntegreerde, compacte online shop. Daarnaast kwam de vraag naar vernieuwing van het logo en de huisstijl. Daar moest bij voorkeur - zoals in het verleden - opnieuw een gans in verwerkt worden op een eigentijdse manier. Zo is vanaf de eerste blik meteen duidelijk wat het hoofdproduct van Fja-Oeyen is. De toevoeging ‘donsspeciaalzaak’ aan het logo sluit elke twijfel verder uit. 

Het nieuwe logo heeft een stijlvolle en pure uitstraling. Het staat voor kernwoorden zoals authenticiteit, vakmanschap, familiale traditie en pure Belgische kwaliteit.

De huisstijltoepassingen geven het logo de ruimte die het verdient. De consequente vormgeving, van briefhoofd tot nieuwe website, staat garant voor een sterke herkenbaarheid. Fja-Oeyen is klaar voor een nieuwe generatie…

Bezoek de website

Team

  • Senior communicatieadviseur:Ria Indeherberg
  • Communicatieadviseur:Wouter Buntinx
  • Art directors:Marleen Thoelen, Karolien Schroeyen
  • Grafisch vormgever:Mieke Donné

Meer info: