Hallmark

Online awareness campagne

Geen perfect kaartje bij de hand? Hallmark.be helpt je uit de nood

Hallmark is een naam als een klok. Iedereen heeft er ooit al van gehoord en in heel wat winkelpunten kan je er gewoonweg niet naast kijken. De wenskaartenspecialist staat erom bekend om elk ‘zomaar’ moment mooi en waardevol te maken. Maar heel wat minder geweten is dat Hallmark ook een ruim assortiment cadeaus aanbiedt om die ene gebeurtenis nóg specialer te maken.

Om deze service beter bekend te maken op de Vlaamse markt, ontwikkelde RCA Group een bannercampagne. Daarbij richtten we onze pijlen specifiek op jonge vrouwen.

In de Belgische webshop van Hallmark vind je naast duizenden kaarten ook honderden cadeaus. Jij kiest vanuit je luie zetel en Hallmark doet de rest: van het printen van je persoonlijke boodschap tot het leveren van je kaart en cadeau.

We kozen voor een eenvoudig, maar herkenbaar concept. Iedereen maakt het weleens mee: je hebt een kaartje nodig voor een specifieke gelegenheid, maar in je kast ligt natuurlijk nooit iets passends. Of die dekselse postzegels zijn nét weer op.

Voor dat probleem biedt hallmark.be de ideale oplossing: in 1-2-3 verstuur je de juiste wensen. Snel, eenvoudig en altijd fijn om te krijgen.

Team

  • Communicatieadviseur:Jurgen Vandevelde
  • Head of brands:Micha Appermans
  • Art director:Bruno Hansen
  • Creative director:Bart Klerckx
  • Developer / Project manager:Igor Foerier

Meer info: