Bayer Animal Health

Productcampagne met paraplubranding

Bedankt baasje

Bayer Animal Health doet er alles aan om katten en honden zo gezond mogelijk te houden. Daarvoor richt het zich met tal van producten, kennis en advies tot een brede doelgroep van consumenten, dierenartsen en apothekers. RCA Group stond voor de uitdaging om een paraplumerk te ontwikkelen dat positief en herkenbaar, de nadruk legt op producten tegen parasieten én gedurende 3 jaar een opbouwende continuïteit vertoont via diverse kanalen.

Teken, vlooien, wormen en andere parasieten vormen een bedreiging voor de gezondheid van geliefde huisdieren. Met een arsenaal aan producten en advies staat Bayer Animal Health in voor de preventie en behandeling ervan. En dat de huisdieren dit zelf ook weten te waarderen, maakten we duidelijk met de kapstokcampagne ‘Bedankt baasje’.

Met stevig conceptueel denkwerk kienden we een duidelijke strategie uit die de komende 3 jaar standhoudt. Nadien volgde een beestige shooting. Wellicht de schattigste ooit!

Het concept vertaalden we vervolgens naar een breed gamma advertenties, leave behinds, wobblers, brochures, presentaties, animaties, …

Alles uiteraard in dezelfde frisse en herkenbare stijl met herkenbare copy. Zo zetten we de producten van Bayer Animal Health mooi in de kijker in de wachtzalen van dierenartsen, in apotheken, enz.

Team

  • Communicatieadviseur:Stéphanie Romano
  • Creative director:Bart Klerckx
  • Art director:Bruno Hansen
  • Junior communicatieadviseur:Laurien Celis
  • Grafisch vormgevers:Marleen Vanloffeld, Kris Piccard
  • Grafisch vormgever (animatie):Gerrit Van Goethem
  • Social media director:Jente Joris
  • Communicatieadviseur (social media):Wiete Meulders

Meer info: