Thoughts 

Een mens heeft zo’n 60.000 gedachten per dag. Wij dus ook. Daar zit af en toe een interessante denkwijze, boeiende mening of leerrijk stukje tussen. Dus waarom het dan niet even delen? Gewoon, om bij te tanken. En te lezen, waar en wanneer je wil. ${ now_nl } lijkt ons eigenlijk een topmoment.

  • Thought Intro Kaepernick
    F.Francesco Caccamese

    What about the Kaepernick branding?

    Eén ding wat nog niet gezegd werd over de recente samenwerking tussen Nike en de controversiële American Football-speler Colin Kaepernick.

    Let’s read this
  • Adfree Overzicht
    B.Bart Klerckx

    Ad-free. Het nieuwe premium.

    Lineair televisiekijken kent een terugval. Veel kijkers nemen programma's op en bekijken ze later en spoelen die dekselse reclame dus door. 

    Let’s read this
  • Intro Header
    F.Francesco Caccamese

    'Hoe kan je de productiviteit verhogen?' versus 'Hoe kan je je job vergemakkelijken?'  

    Welke vraag leverde het meeste antwoorden op volgens jou?

    Let’s read this
  • Kleurbekennen Intro
    B.Bart Klerckx

    Kleur bekennen: hoe politiek correct moet reclame zijn?

    De vraag is in hoeverre je zo politiek correct mogelijk kan zijn in advertising zonder ongeloofwaardig over te komen.

    Let’s read this
  • Odeaancopywriter Intro
    B.Bart Klerckx & Christel Vaes

    Ode aan de copywriter.

    “Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden”. Nota bene een cliché. Welnu, wij breken dan met plezier een lans voor taal. 26 letters vs 16 miljoen pixels.

    Let’s read this
  • Igtv Intro
    J.Jente Joris

    Video: let the battle of the eyeballs begin.

    "Een video van 8 minuten op een smartphone kijken? Dat doet ge toch niet?" Euhm, jawel.

    Let’s read this
  • Intro Hashtagreclame
    N.Natalie Vanheers

    Hashtag reclame.

    De term ‘reclame’ doet mijn blog geen eer aan, maar ik ben absoluut een voorstander van regels.

    Let’s read this
  • Doyoutrustme Intro
    T.Tom Van den Bergh

    Do you trust me?

    Over vertrouwen en merken bouwen.

    Let’s read this
  • De Warmste Week
    L.Lotte Sidarow

    Waarom de warmste week wél werkt.

    Strategische tips voor een geslaagde sensibiliseringscampagne.

    Let’s read this