.

De merken die vandaag de juiste vragen stellen, snelle en relevante (stress)tests ontwikkelen en even snelle optimalisaties doorvoeren, zullen hun ambities blijven behalen. In een strategische werksessie van 120 minuten gaan we snel naar de essentie en beantwoorden we samen deze vragen, die voor jouw merk of bedrijf relevant zijn. Vanuit drie perspectieven bekijken we de mogelijke veranderingen in jouw merk of product, en de impact ervan op je strategie.

  • Moet ik op zoek naar andere manieren om mijn kerndoelstellingen te behalen?
  • Moet ik mijn kanalenmix op dezelfde manier aanpakken nu e-commerce aan belang wint?
  • Hoe kan ik sociale media optimaal gebruiken in mijn toch wel zwaar gereguleerde markt?
  • Hoe maken we wetenschappelijke juist onderbouwde artikels geloofwaardiger dan
  • Zijn Facebook en Google vrienden, vijanden of partners?
  • Kan ik een e-mailrelatie hebben met mijn conservatieve klanten?

We laten er geen gras over groeien in deze intense en compacte strategische sessie. In 120 minuten gaan we samen snel en doordacht naar de essentie en beantwoorden we de meest relevante vragen. Geen passieve presentatie, wel een boeiende workshop. We hanteren drie invalshoeken om mogelijke veranderingen voor jouw organisatie te benoemen, alsook om noodzakelijke iteraties te formuleren in je strategie.

  • Money: de meest vanzelfsprekende invalshoek van eventuele financiële veranderingen in je markt.
  • Impact: sociale verantwoordelijkheid en de drang om in een veranderende wereld iets goeds bij te dragen
  • Expression: de drang naar persoonlijke zelfverwezenlijking en -ontplooiing.

Zo komen we tot je strategy cascade die zorgt voor structuur, scenario’s en handvaten.

0001

Wil je proeven van onze manier van denken en werken? Laat het ons vrijblijvend weten. Zoals gezegd: de eerste sessie is on the house. Maar daarom niet minder stevig.

Show some love, share this article