.

Wellicht hebben deze vragen - of enkele ervan- al eens je gedachten doorkruist:

  • Waar liggen mijn klanten van wakker en hoe kijken ze naar mijn aanbod?
  • Kan ik mijn kanalenmix op dezelfde manier aanpakken?
  • Zijn mijn differentiatiepijlers nog relevant als de wensen van mijn doelgroep veranderen?
  • Moet ik op zoek naar andere manieren om mijn kerndoelstellingen te behalen?
  • Zijn mijn meetsystemen nog relevant om mijn (veranderde) succesdefinitie te meten?

Je lost ze niet 123 op. Onze strategische workshop helpt en zet je alleszins op weg in de goede richting. In 120 minuten van strategie naar creatieve acties die passen in je langetermijnmissie.

Merken die vandaag de juiste vragen stellen, snelle en relevante stresstests ontwikkelen en even snelle optimalisaties doorvoeren, zullen hun ambities blijven behalen. In een strategische werksessie van 120 minuten gaan we snel naar de essentie en beantwoorden we samen deze vragen, die voor jouw merk of bedrijf relevant zijn. Vanuit drie invalshoeken bekijken we de mogelijke veranderingen in jouw merk of product, en de impact ervan op je strategie.

  • Money: de meest vanzelfsprekende invalshoek van eventuele financiële veranderingen in je markt
  • Impact: sociale verantwoordelijkheid en de drang om in een veranderende wereld iets goeds bij te dragen
  • Expression: de drang naar persoonlijke zelfverwezenlijking en -ontplooiing.

Zo komen we tot je strategy cascade die zorgt voor structuur, scenario’s en handvaten.

0001

Wil je proeven van onze manier van denken en werken? Laat het ons vrijblijvend weten. Zoals gezegd: de eerste sessie is on the house. Maar daarom niet minder stevig.

Show some love, share this article