Hoe, gij hebt nog niet geboekt, ofwa?
Social media clever inzetten, dáár kom je pas ver mee. Tot in Havana bijvoorbeeld.
Show me moreMediaplanning wordt elke dag complexer. De klassieke media blijven waardevol (en zijn al-les-be-hal-ve dood), ook al eisen digitale performance media een alsmaar groter deel van de koek op. Denk daarnaast ook aan digital 'out of home', Spotify en andere hybrides, en een kat vindt al snel haar jongen niet meer terug.
Daarom is ons vertrekpunt steeds hetzelfde: performantie. Punt. In mediakeuze, in fasering, planning en optimalisatie. Of het nu gaat over een awarenesscampagne of tactische seeding: in performance marketing zoeken we steeds de juiste oplossing. Met impact op korte termijn en toegevoegde waarde op lange termijn.
Een succesvolle media-aanpak staat of valt met een duidelijk plan. Op basis van doelstelling, periode, doelgroep en budget kiezen we voor een optimale mediamix.
Dat gieten we in een strategisch plan, met media, formats, verwachte return, doelstellingen en meetpunten.
Tactisch zorgen we voor de juiste processen om elke campagne zo efficiënt en optimaal mogelijk te laten verlopen. We tekenen de volledige funnel uit, bepalen landingspagina’s en assets en kijken waar we kunnen automatiseren.
De workflows en aanpak worden steeds op maat uitgestippeld. Wij zorgen ervoor dat onze processen aansluiten op jouw tools en beschikbare systemen. Natuurlijk kunnen we ook zelf platformen voorstellen. Zo zijn we onder andere Hubspot Agency Partner en een Google Certified Agency.
Alles kan beter. Altijd. Daarom geloven we in heldere rapportering en een lerende aanpak. Voor elke campagne nemen we eerdere benchmarks en conclusies mee. Tijdens de campagne optimaliseren we zowel creatieve assets, campagneset-ups als budgetten. Na de campagne rapporteren we transparant, zonder omwegen. Door elkaar duidelijk te maken wat wel of niet heeft gewerkt, zetten we samen stappen. En je hebt op elk moment zicht op je advertising accounts of digitale dashboards.
A taste of our performance?