RCA
RCA
  • Think

    Kwalitatieve influencers zijn een mediabedrijf op zich. Ze bouwen een eigen merk op en dat respecteren we. Wij brengen je in contact met de juiste profielen, in lijn met je doelstelling. Een influencer met een brede (niet gekochte) fanbase kan interessant zijn op vlak van awareness terwijl een gespecialiseerde vlogger met een nichepubliek veel dieper in detail kan gaan.

  • Make

    Daarnaast zoeken we naar de juiste samenwerking, voor beide partijen. Werken we exclusief met iemand samen of kiezen we net verschillende profielen uit? Opteren we voor een betaalde samenwerking of net voor die exclusieve ervaring?

    Zo vertalen we 'iets doen' naar een plan met retrotimings, verwachtingen en KPI’s. Wij zorgen voor de contacten en contracten.

  • Do

    Influencer marketing is nog iets te vaak een blackbox. Daarom vertrekken we steeds vanuit duidelijke KPI’s. Op basis van doelstellingen en in lijn met de mogelijkheden en databronnen die we hebben.

    Sturen we traffic naar een website? Dan werken we per influencer met aparte UTM-getagde links. Zo weten we perfect wie via welke bron op de website is terechtgekomen. We gaan voor optimale meetbaarheid en transparante rapportage, zo weten we welke samenwerkingen op langere termijn interessant zijn en waar we samenwerkingen kunnen bijsturen.

Related work

New Balance

A couple of shades of grey.

Een iconische sneaker opnieuw introduceren op een geheel atypische manier? Say no more, we komen af.

Show me more
Hallmark

Vergeet geen kaartje te sturen, eh!

Wie kaartjes denkt, denkt Hallmark. RCA introduceert het merk op de Vlaamse markt.

Show me more
Bayer Animal Health

De zéér langzame killer.

Elke dag sluipen er in je tuin enkele koelbloedige moordenaars rond. Hoog tijd om daar iets aan te doen.

Show me more