Orbix
Cocacola
  • Think

    Impactvol denken leidt tot impactvolle communicatie. De lancering van een nieuw product, een goed economisch resultaat van je bedrijf, een overname of een managementwissel kunnen technisch en gortdroog overkomen. Maar niet als ze juist gekaderd worden. Wanneer we erin slagen om je stakeholders een bril op te zetten die de relevantie van je verhaal projecteert en die kadert binnen hun eigen leefwereld, dan creëren we impact. Niet toevallig ons motto. We zoeken naar de relevantie in wat je doet en we vertalen dat op een zinvolle manier naar het leven van je stakeholders.

  • Make

    Met resultaatgerichte corporate PR, employer branding en interne communicatie - telkens geënt op een strategisch doordachte fundering - zorgen we voor communicatie die werkt en je totale corporate brand versterkt. Of het nu serieuze gesprekken zijn in conference rooms, (nieuwe) visieteksten of toffe babbels over verandering aan de koffieautomaat: corporate communicatie scherpt deze verhalen aan en brengt ze vervolgens tot bij de juiste stakeholders in een doordacht communicatieplan.

  • Do & Learn

    We zorgen voor een op maat gemaakte corporate marketingmix: digitaal, print, video, events, enz. Iedere doelgroep heeft momenten en plaatsen waar ze receptief zijn voor een relevante boodschap. Jouw relevante boodschap. Pers, internet, intranet, jaarverslagen, jobplatformen en -zoekmotoren, CRM, magazines, de werkvloer, … Die touchpoints grijpen we vast - of creëren we wanneer nodig - en vullen we juist in om je doel te bereiken.

    Corporate communicatie is even meetbaar als je andere communicatie-inspanningen. Zowel kwantitatief als kwalitatief moet alles wat we doen in kaart te brengen zijn en daar zorgen we voor met de laatste technieken op vlak van datavergaring en -analyse. Zo weet je altijd vanwaar we komen, waar we naartoe willen en waar we ons nu bevinden.