Snel rijk in 5 eenvoudige stappen!
RCA ontwikkelde een uniek en ingenieus algoritme waarmee het organische bereik op social media te omzeilen is. Lees alles over ons geheim.
Show me moreInbound betekent: omdenken, je mindset bijstellen. Loslaten wat jij als bedrijf wil vertellen en vertrekken vanuit de meerwaarde die jij kan bieden aan klanten en prospects. De juiste content in elke fase van de buyer journey. Van push naar constant geoptimaliseerde pull. Geen content met een kanon afschieten, maar goed getimede prikjes geven. Amuse-gueuletjes, geen everzwijn aan het spit.
Zo ontwikkelen we artikels, vlogs en mailings die impact creëren en leiden tot conversie. Met o.a. Hubspot als preferred partner.
Content ontwikkelen kan het kleinste kind. De juiste content vinden daarentegen is een stuk moeilijker. Wij begeleiden je aan de start, met de juiste loopschoenen. We werken een strategisch kader uit op basis van persona, doelstellingen en meetpunten. De basis is solide, de finish steeds helder afgelijnd.
Als partner begeleiden we je doorheen alle fases van content marketing. Zowel strategisch - met onder andere de uitwerking van je persona en definitie van je doelstellingen - als praktisch - met de ontwikkeling van artikels, whitepapers, vlogs, enzovoort. Efficiëntie en resultaat zijn daarbij steeds ons streefdoel. We maken en brengen content die werkt, op maat van je doelgroep.
Content marketing vergt kwaliteit en maturiteit. Zowel op vlak van creatie als technische set-up. We stippelen journeys uit en automatiseren waar mogelijk, om potentiële klanten steeds de juiste content op het juiste moment te tonen. Die journeys verrijken we met de juiste formats: van WTF!-stunts tot de al wat bravere testimonials. Herkenbare content die ervoor zorgt dat je potentiële klanten geëngageerd blijven en we ze steeds verder in onze funnel kunnen (be)trekken.
We zijn consistent. In tone of voice en visuele stijl. Dat betekent ook dat we onszelf constant in vraag durven stellen en optimaliseren. We rapporteren niet enkel of iets werkt of niet, maar ook waarom dat het geval is. En we reageren onmiddellijk door aanpassingen door te voeren. Zo heb je steeds zicht op je resultaten. Door bij te leren (en te ageren) worden we ook steeds performanter. Wat uiteraard een goede zaak is voor jou.
How can we help you?