RCA Group, een nieuw gezicht

Ja, dat heb je goed gezien! We hebben een nieuwe huisstijl. En ook een nieuwe website. Bold en betrouwbaar. Een prisma van wisselende kleurvlakken. Want communicatie verandert elke dag. Bij RCA Group denken we lenig met de tijd mee. Vanuit stevige roots en sterke strategieën. Met verwondering en zin voor humor.

We trekken niet zomaar een nieuwe jas aan. We herschrijven ons eigen verhaal. Elke dag. Als bureau groeiden we uit van reclamekantoor tot communicatieadviesbureau. Met experts en expertises waarop je kan bouwen. 65 kanjers die samen alle aspecten van communicatie aankunnen.

Trouwens, ook de vragen van onze klanten evolueren. Nog nooit was de relatie tussen merken en hun publiek zo close en open. Nog nooit vroeg de burger zoveel transparantie en inspraak. Kortlopende campagnes werden continue verhalen.  Consumenten bepalen zelf het ritme en de functie van communicatie. Wie overeind wil blijven in die fascinerende stroomversnelling, heeft een sterke identiteit nodig. Inclusief een verhaal dat scherp staat.

Tenslotte draait het allemaal om impact. Om communiceren met een doel. En daar zijn we als bureau intens mee bezig. We hebben onze baseline niet voor niets slim uitgekozen.