Coca-Cola & RCA Group winnen IBIS Award

Op 4 december 2014 won de campagne rond de ‘Coca-Cola Light man’ een IBIS Award in de categorie ‘Business-to-Consumer Product Communication’. Een dikke pluim voor het PR-team van RCA Group dat mee instond voor de realisatie van deze campagne! Dit zet ons nog maar eens op de nationale PR-kaart…

Tijdens de IBIS Awards worden telkens de meest succesvolle communicatiecampagnes in België van de voorbije 2 jaar bekroond. De prijzen worden uitgereikt door vakorganisaties 3C (Corporate Communications Community) en BPRCA (Belgian Public Relations Consultants Association).

Coca-Cola slaagde erin om met de steun van RCA Group de award in de belangrijke B2C-categorie in de wacht te slepen. De jury bezweek voor onze PR-campagne rond de Coca-Cola Light man, één van de meest iconische figuren uit de reclamegeschiedenis. Creativiteit en ROI waren daarbij doorslaggevend. Via verschillende kanalen (print, social media, blogs) brachten we het initiatief onder de aandacht. Met een mooie visibiliteit in de media tot gevolg: meer dan 650 mannen schreven zich in en er werden maar liefst 138 artikels gepubliceerd over de campagne.

Meer weten over de campagne? Hier ontdek je er alles over!