Persrelaties

Omgaan met grote ego’s en Napoleon-complexen is een vak, o alwetende jonge mooie oppergod.

Wie op een positieve manier in de pers komt, krijgt de publieke opinie mee. Want journalisten worden gezien als objectief én dus geloofwaardig. Maar goodwill genereren bij de pers is niet makkelijk. Wil je extra aandacht voor je bedrijf of merk? Dan ga je best omzichtig én deskundig te werk.

Ons ervaren PR-team bouwt al meer dan 15 jaar dag in, dag uit aan een vertrouwensrelatie met journalisten. Hoe? Door regelmatig en creatief met hen te communiceren! Daarvoor stippelen we een PR-strategie uit, creëren we positieve redactionele aandacht voor jouw merk én we monitoren de impact. 

Bruno
Leyssens
partner

Bruno is partner bij RCA Group en heeft er de leiding over de pers- en pr-afdeling. Hij is licentiaat in de communicatiewetenschappen (KU Leuven) en behaalde een postgraduaat journalistiek aan de Vlekho. Na een loopbaan als journalist bij Kluwer en vervolgens account bij pr-bureau Dialogic, richtte hij in 1999 de pers- en pr-poot van RCA Group op. Bruno beschikt over een uitgebreide ervaring op het vlak van corporate en institutionele communicatie, mediarelaties, interne communicatie, public affairs, crisiscommunicatie en mediatraining.

Meer info: