Merkidentiteit

Je merk is je naam en je gezicht. Hier maken wij het verschil tussen Beyoncé en Sufjan Stevens.

Hoe wil je als organisatie of merk gezien worden? Waarin ben je verschillend van de concurrent? Jouw logo, huisstijl, communicatie-aanpak, de symboliek van je merk, … Het zijn allemaal elementen die je merkidentiteit bepalen.

Wij gaan samen met jou op zoek naar de persoonlijkheid van je merk. We geven je product of dienst een eigen gezicht en maken er een unieke brand van. En dat mag je gerust ruimer zien dan een mooi logo of toffe campagne. Want échte branding betekent consequent en doelgericht werken aan de uitstraling van je merk.

Wim
Claesen
partner / service director

Bij RCA Group is Wim niet alleen partner, maar hij ontfermt zich ook dagelijks over de productie en aankoop. In 1989 volgde hij een opleiding toegepaste communicatie. Sindsdien heeft hij heel wat communicatie-ervaring opgedaan, van reclamecampagnes en marketingcommunicatie tot strategisch communicatieadvies. Zijn kennis heeft hij verder verrijkt door aan de slag te gaan bij verschillende productiehuizen, meer bepaald Cineac productiehuis en D&D productiehuis. Daarnaast is ook communicatie via de radio voor hem geen onbekend terrein. Van 1995 tot 1998 was hij respectievelijk werkzaam bij Radio Midden-Limburg en Radio 2.

 

Meer info: