Interne communicatie

Wat Mark Zuckerberg is voor het poëziealbum, zijn wij voor de dienstmededeling.

Vergeet droge dienstmededelingen en saaie memo’s: interne communicatie draait erom dat je mensen motiveert, inspireert en nóg meer ‘werkgoesting’ geeft. Tegelijk is het dé manier om kennis te delen, interactie te stimuleren en veranderingsprojecten te begeleiden. Doe je het goed, dan zorg je voor meer betrokkenheid, sterkere prestaties en een krachtiger werkgeversmerk. 

Onze specialisten staan garant voor meer dan 20 jaar ervaring in interne communicatie en dat in de ruimste zin van het woord. Ze werken zij aan zij met vormgevers en copywriters die gespecialiseerd zijn in HR, intranet en bedrijfsbladen. Samen tekenen ze keer op keer voor een voorstel op maat, want geen enkele organisatie is dezelfde. Dat maatwerk is jouw garantie op een maximale impact.

Tom
Van den Bergh
head of strategy and create

In februari 2010 kwam Tom terecht bij RCA Group als strategic director en even later werd hij ook partner in de organisatie. Als Head of Strategy and Create stuurt hij een gedreven team van thinkers, designers en developers aan. Dagelijks tekent, schrijft en denkt hij plannen en merken uit voor een breed portfolio van klanten in de overheidssector, B2B en B2C. Hij zit al meer dan 15 jaar in het vak en leerde het klappen van de zweep kennen bij o.m. CD&V als directeur communicatie. Tom vulde zijn studies in sociaal werk en grafische vormgeving aan met tal van opleidingen in strategische marcom, branding en design, o.a. aan de UAMS, Vlerick en Hyper Island. Is hij niet op kantoor, dan vind je hem gegarandeerd ergens terug met zijn neus tussen boeken en trendrapporten.

Meer info: