Digitale marketing

Zoals online dating, maar met je merk (en polygaam!).

Google Adwords, social media, e-mailings, affiliate marketing, … 7 op 10 bedrijven doen vandaag aan één of andere vorm van digitale marketing. En maar goed ook, want 7 miljoen Belgen zijn online actief, in alle lagen van de bevolking, en dat 24/7. Een ontzettend groot potentieel bereik dus. Dat maakt online, in al zijn facetten, dé hoeksteen voor een doeltreffende marketing. 

Wij brouwen voor jou de beste digitale marketing mix. Het vertrekpunt is wat je wil bereiken. Naamsbekendheid of klantenloyaliteit opbouwen? Bezoekers aantrekken of verkoop stimuleren? Na een grondige doelgroep- en concurrentieanalyse formuleert ons strategische en creatieve expertteam een digitale visie om deze doelen te bereiken. Het resultaat? Doeltreffende campagnes. Meetbaar, snel én flexibel. Wij zijn niet voor niets officiële Google partner!

 

Jurgen
Vandevelde
communicatieadviseur

Jurgen behaalde zijn bachelordiploma in PR & Voorlichting in 2011 aan de XIOS Hogeschool in Hasselt (PXL). Die opleiding sloot hij met onderscheiding af na een succesvolle stage in het strategische team bij Boondoggle. Hij werkte er o.m. voor klanten als Dexia (nu Belfius), Proximus/Belgacom, Vredeseilanden en Renault. Meteen nadien ging hij aan de slag als online marketeer bij GrowthStories in Hasselt. Daar werkte hij mee aan de opbouw van Sandaya, een Franse start-up uit Parijs/Montpellier in de reissector. Daarnaast stond hij mee aan de wieg van Spacified, een eigen start-up rond de pop-up business. Later werd hij lead voor de Sandaya-account en stond hij in voor alle internationale online communicatie, SEA, SEO, project management, beheer van websites, enz. Tussendoor werkte hij inhouse mee aan online projecten voor een bedrijf in de reissector en een UX-project voor een internationaal nutsbedrijf. Sinds 2014 versterkt Jurgen het team van RCA Group als adviseur in online marketing waarbij hij instaat voor advies, begeleiding en uitvoering. Bovendien is hij Google Adwords gecertificeerd waardoor hij de geknipte persoon is om Adwords en YouTube-campagnes uit te rollen voor o.m. Infraligne, Noliko, Quality Partner, Eismann en Audi.

Meer info: