Crisis­­communicatie

Wat wij bijvoorbeeld steeds afraden is ALLES IN HOOFDLETTERS SCHRIJVEN MET UITROEPTEKENS ACHTER!!!

Een crisis kan je zorgvuldig opgebouwde imago in 1 klap herleiden tot puin. Communiceren in crisistijden is dan ook een must. Maar voorbereid zijn op zo’n crisissituatie is nóg beter, want het helpt je om de crisis onder controle te krijgen én je reputatie te behouden.

Onze ervaren experts stellen samen met jou een crisiscommunicatieplan op. We starten met een analyse van de risico’s voor je organisatie. Daarna werken we samen een communicatiebeleid uit en staan we stil bij crisismonitoring. Het resultaat? Goed voorbereide communicatie, die je publiek snel voorziet van juiste én volledige informatie. 

Jan
Van der Cruysse
senior communicatieadviseur

Jan is master in de rechten en de communicatiewetenschappen en behaalde een postuniversitaire graad in marketing. 5 jaar lang verdiepte hij zich in technologie en management als redacteur/hoofdredacteur van diverse vakbladen. In 1989 werd hij communicatieverantwoordelijke bij Aviapartner, een afhandelingsmaatschappij op Brussels Airport. Voor de opening van de nieuwe luchthaventerminal in 1994 werd hij communicatieverantwoordelijke van Brussels Airport Terminal Company (BATC). Gedurende de voorbije 20 jaar verzorgde hij bij Brussels Airport communicatie met de meest uiteenlopende stakeholders en verdiepte hij zich in crisiscommunicatie. Als meertalige luchthavenwoordvoerder werd hij in 2011 uitgeroepen tot PR-man van het jaar door de luchtvaartpers. Als senior communicatieadviseur bij RCA begeleidt hij sinds begin 2015 heel wat klanten op vlak van crisis- en corporate communicatie, mediatraining en persrelaties (o.a. Vlaamse overheid, DAR/Afdeling communicatie, BP Chembel, Vopak, DKV verzekeringen, Vlaamse Beroepsvereniging Tandartsen, Marlux, Europa Ziekenhuizen, enz.).

Meer info: