Creative without strategy is called ‘art’. Creative with strategy is called ‘advertising’. Losjes vertaald: de basis voor creatieve communicatie is een sterke strategie. Gebaseerd op je doelen en afgestemd op je context en organisatie.

Neem je merk onder de loep

We gaan samen op onderzoek om de positie van je merk of organisatie te bepalen. In het speelveld, op de markt en te midden van trends. En natuurlijk ten opzichte van je doelgroepen. Zo leer je je eigen merk, je troeven en je opportuniteiten beter kennen.

Identificeer je merk

Ok, je kent de concurrentie. Nu moet je je er alleen nog van onderscheiden. En wij weten precies hoe je dat doet. Met een duidelijke positionering en identiteit. Een sterk en consistent imago. Unlike any other.

Een strak plan voor je campagne

Wie zegt wat, waar, wanneer, aan wie en waarom? Vanuit die vraag stippelen we een strategie uit voor je campagne. Die zorgt ervoor dat jij je marketing-, sensibiliserings- of activatiedoelstellingen kan behalen.

Durf te kiezen

Kiezen is niet altijd verliezen. Want door slimme keuzes te maken, kien je een doordachte strategie uit. En die helpt je om voorop te lopen en je bedrijfsdoelen te bereiken.

Leg de puzzelstukken samen

Heb je meerdere merken, maar geen structuur? Dan tekenen we graag een blauwdruk van je merkarchitectuur uit. Een heldere en effectieve constructie, waarin alles op zijn plaats valt.

Zorg voor een vlotte lancering

Je hebt maar twee dingen nodig voor een succesvolle lancering: een straf product of een straffe service én een goed plan. Als jij zorgt voor het eerste, zorgen wij voor het laatste. Via een inventieve go-to-marketstrategie.

Denk outside the box

Iedereen kan een hype volgen. Wil jij liever verder kijken? Dan kan dat via innovatie-ideevorming. Samen analyseren we trends en gooien we alle ideeën op tafel. Ja, soms ook die met een hoek af. Want het zijn vaak die straffe ideeën die tot echte innovatie leiden.

Cases

Samen verder gaan 
begint hier.

Of contacteer Micha Appermans via micha.appermans [at] rca.be (mail) of op +32 491 63 13 63.