Geen onenightstands of 15 minutes of fame voor ons. Wel creatief werk dat blijft nazinderen. Werk dat allesbehalve meh is. Dat zich onderscheidt van de massa. En dat je merk in de spotlights zet.

Campagnes met karakter

We maken geen campagnes alsof ze voor onszelf zouden zijn. Wel speciaal voor jou. Vanuit een mix van creativiteit en strategie schrijven we een boeiend en uniek verhaal, dat je merk tot bij je doelpubliek brengt. Of dat nu op tv, op een billboard of op TikTok is.

Jouw merk, heruitgevonden

Ook voor merken geldt de survival of the fittest. Wie zich het best aanpast, kan het dichtst bij die veranderlijke consument blijven. Met een rebranding zorgen we ervoor dat je merk terug voeling heeft met de wereld en je doelpubliek. En dat zonder in te boeten aan authenticiteit.

Het design van je merk

Een brand book is geen huisstijlhandboek (geen nood: ook dat maken we). Het is wel een bundeling van alle facetten van je brand design. Een uitgediept verhaal, waarvan elk hoofdstuk een andere uithoek van je intrigerende branduniversum verkent.

Iedereen houdt van een goed verhaal

Vaste story formats genereren herkenbaarheid en fans. Maar alleen als ze kort en spitsvondig zijn en ontwikkeld per kanaal. Gelukkig hebben wij daar wel wat ervaring mee. TikTok-content, podcasts, een YouTube-miniserie: we’ve done it all.

Tevreden met content

Podcasts, video’s, nieuwsbrieven, content en advertenties op sociale media: het zijn allemaal ingrediënten die we mixen in een content campaign voor jouw merk. Voeg daar nog performance aan toe en je hebt een cocktail met een stevige kick.

Tijd voor actie

Je doelpubliek bereiken is één ding. Hen activeren is iets anders. Met brand activation infiltreer je in hun dagelijks leven en stuur je hen jouw richting uit. Dat kan via een samplingactie, maar ook via een massa-evenement in de Plantentuin van Meise.

Cases

Samen verder gaan 
begint hier.

Of contacteer Micha Appermans via micha.appermans [at] rca.be (mail) of op +32 491 63 13 63.