The average person has about 60,000 thoughts every day. And so do we. Now and then they include an interesting way of thinking, a fascinating opinion or useful information. So why not share our thoughts with others? Just to keep you in the loop. Read our thoughts wherever and whenever you feel like it. ${ now_en } seems like the perfect time, if you ask us.
-
Webflow: A love Story
“Oh nee, weer een nieuw platform” horen we je al denken. Dat dachten wij eerst ook. Maar ons scepticisme veranderde snel in liefde op het eerste gezicht.
Let’s read this -
3 redenen waarom investeren in UX loont
Het belang van het UX-proces is bij onze digitale specialisten goed ingeburgerd. Toch is het niet altijd duidelijk waarom daar zoveel bij komt kijken.
Let’s read this -
Facebook schrapt de 20%-regel: revolutionair! Toch?
Na een versoepeling in 2018 schrapt Facebook nu hun 20%-regel. Die stelde dat advertenties met meer dan 20% tekst in hun beelden minder bereik konden hebben dan advertenties met minder dan 20%.
Let’s read this -
Google-zoekfunctie voor jobs, nu ook in België
Meer dan een jaar geleden schreven we een eerste keer over de komst van Google for Jobs. Deze week was het dan eindelijk zover: Google breidt haar zoekfunctie nu ook in België uit voor vacatures
Let’s read this -
Hoe kan de voedingssector zich voorbereiden op een onrustig najaar?
In uw kot blijven én eten: het deed de omzetten in supermarkten pieken. De Belg is ook meer online gaan kopen en zou, volgens onderzoek van Comeos en Thomas More Hogeschool, dit ook blijven doen.
Let’s read this -
Advertising: watch or fast forward?
Is advertising inevitably irritating crap? Of course not. But things are increasingly going really wrong right now. Our creative director Bart tries to understand exactly why.
Let’s read this -
Fewer figures, more love?
Sometimes there’s a fine line between marketing and stalking. At least in the eyes of someone who has been in the business for several decades.
Let’s read this -
Big little risks: when brands collaborate
H&M has done it with Karl Lagerfeld and Lidl with Heidi Klum. Brands should, may and can experiment. And in some cases, they come up with some surprisingly creative must-haves.
Let’s read this -
6 quick wins in recruitment communication
In an increasingly restricted labour market, employers are forced to become ever more creative to attract the few available candidates. Some are more inventive than others.
Let’s read this