RCA
Menu

because life is more than just black or white

Begin 2018 bracht New Balance de iconische 574 sneaker na exact 30 jaar opnieuw uit. Het sportieve merk koos er bewust voor om het klassieke grijze model naar voren te schuiven: het is tijdloos, past bij alles en laat zich niet dicteren door trends.

Om de herlancering kracht bij te zetten, doopte New Balance 15 maart om tot internationale ‘Own Grey Day’.

Klant
New Balance
Website
newbalance.be

Fantast-Ish gestrikt

Als prikkelend voorsmaakje bezorgden we eerst een gedrukt grijs kaartje, omwikkeld met witte veters, aan diverse journalisten en influencers.

Door naar hun schoenmaat te vragen, weekten we meteen heel wat nieuwsgierige reacties los.

Op de dag van de herlancering verspreidden we een video die de kracht van grijs en een onafhankelijke levensstijl benadrukt. Daarvoor werkten we samen met Ish Aït Hamou, dé perfecte merkambassadeur. Hij is als danser, choreograaf, presentator, auteur en creatieveling van Belgisch-Marokkaanse afkomst in geen enkel vakje te stoppen. Hij is authentiek, inspirerend, geëngageerd én heeft een groot en gevarieerd bereik. Ideaal dus voor New Balance om in zijn voetsporen te treden...

Let’s talk

We zetten graag onze tanden in jouw merk. Dat kan gaan van een logo, over huisstijlopdrachten tot complexe denk- en designoefeningen, merksystemen en merkarchitecturen.

Daarover van gedachten wisselen? Graag! 

Let's get in touch

Or call us +32 11 590 590

  • Work
  • Blog
  • Agency
  • People
  • Newsroom
  • Jobs
  • Brandstudio
  • Contact
  • Digital hub
  • KMO-portefeuille
  • Nederlands
  • English
  • Français

Hasselt

Koningin Astridlaan 38
B-3500 Hasselt

Brussels

Silversquare
Kantersteen 47
B-1000 Brussel

  • KMO-Portefeuille
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
To top
RCA
RCA