RCA
Menu

BelOrta en Sinterklaas brengen dit jaar AppelSintjes

5 12 2022

In oktober was Sinterklaas al even in het land (en zoiets ging niet onopgemerkt voorbij) om zijn nieuwste lekkernij te inspecteren: de AppelSintjes.

Samen met BelOrta verrast Sinterklaas ons dit jaar namelijk met een gloednieuwe, lokaal geteelde lekkernij. AppelSintjes zijn heerlijke, in België geteelde appels. Het idee ontstond volgens de goedheiligman tijdens een brainstorm met zijn pieten. Of dat waar is blijft onduidelijk, maar de AppelSintjes bieden hoe dan ook een smakelijk en ecologisch alternatief voor de traditionele oranje vruchten die de Sint normaal per boot vervoert.

RCA stond in voor de volledige campagne, van strategie en concept tot executie en PR, en ontwikkelde teasers, productvideo's, social content, verpakkingsmateriaal, een samplingactie en een wedstrijd.

Bekijk hier de main video.

Show some love, share this article
  • Deel op Facebook
  • Deel op Twitter
  • Deel op LinkedIn

Got some questions?

Zin om hierover te sparren op maat van jouw organisatie? Neem gerust contact op. We doen graag mee.

Some thoughts

 

 

25 1 2023

Team Employer Branding goes virtual

4 1 2023

Met de Pensioendienst en RCA sta je er niet alleen voor

21 12 2022

10 employer marketing trends voor 2023

  • Meer thoughts

Let’s talk

We zetten graag onze tanden in jouw merk. Dat kan gaan van een logo, over huisstijlopdrachten tot complexe denk- en designoefeningen, merksystemen en merkarchitecturen.

Daarover van gedachten wisselen? Graag! 

Let's get in touch

Or call us +32 11 590 590

  • Work
  • Blog
  • Agency
  • People
  • Newsroom
  • Jobs
  • Brandstudio
  • Contact
  • Digital hub
  • KMO-portefeuille
  • Nederlands
  • English
  • Français

Hasselt

Koningin Astridlaan 38
B-3500 Hasselt

Brussels

Silversquare
Kantersteen 47
B-1000 Brussel

  • KMO-Portefeuille
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
To top
RCA
RCA